Kytarista Oldřich Krejčoves z Monkey Business nejen o svém novém autorském albu
autor: Z webu
zvětšit obrázekKytarista Oldřich Krejčoves se od počátku devadesátých let pohybuje na pražské klubové scéně, zejména kolem legendárního pražského klubu Bunkr. Ta postupně určila jeho budoucí spoluhráče. V devadesátých letech to byla účast v kapelách Kollerband, Pusa, Pan Pot, Bára Basiková band a další. Na přelomu tisíciletí se pak vstup do projektu Monkey Business ukázal jako nejdůležitější rozhodnutí, kde působí dodnes. Přesto v posledních letech, hledá uplatnění pro svoje skladby, které se nehodí do repertoáru domovské kapely. V posledních letech je to např. projekt STABILITY (M.Chyška, J. Jakubec, R. Vícha) nebo právě nyní projekt Okrej.
Nevím, všechno mělo svý, ale asi nejintenzivnější byl PAN POT ..... Zábava byla vždycky a všude. Myslím, že jí bylo o hodně víc než prudy. Zda byla nějaké období nejlepší, se nedá jednoznačně odpovědět, je to průběh od roku 92. Čas sebou přinesl své a hlavně vývoj nezastavíš.
Po sametový jsem byl na vojně ve VUSu v Táboře a pak v AUSu v Praze, kde jsem zůstal. Prostě jsem se nevrátil domů a začal jsem žít ve velkým městě. Byla to paráda. Potkal jsem postupně spoustu muzikantů a chvílemi jsem řešil pronájmy a noclehy. Pro mě byl asi kult 90tek klub BUNKR, tam jsem se rád motával a i hrával.
Dělal jsem si vždycky demáče a pokoušel z nich vykřesat jiskru. Většinou to nebylo úplně ono pro ty bandy, ve kterých jsem hrál. Měl jsem vždycky trochu pocit, že jsem asi vedle.
Jo, to chci, musím najít spoluhráče, kterým se to líbí nebo bude líbit a hurá. Vlastně jsme s klukama založili STABILITY (Chyška, Jakubec,Vícha, Smetáček a já) na konci roku 2007, ale tam nikdo, kromě mě, nemá čas na nic.
MB je jasná informace, a asi mi dáš za pravdu, že by můj průnik autor věcí do Romanovo tvorby hodil MB trochu někam jinam, i když si rozumíme a kytarou ten směr taky ovlivním. Mám rád kytary i tvrdší, ale do MB to nepatří. Neznamená to, že se nepodílím na písničkách MB, ale celý jádro autorsky vymezil Roman. Přece nejde dělat něco jako někdo. To neni ono. Tam se ztrácí poselství. Můj tlak uvnitř jsem už musel řešit, tak jsem to dotáhl až sem, tady to podtrhnu a uvidí se.
"Starý" jsou tam jen „Náhody“ a aranž je v podstatě stejná jen živý housle a viola jako byla tenkrát, tam není. „Olelali, Voda Tvá a Prezident“ jsou mladší kousky a zbytek je výtah tak z posledních dvou let. Všechny jsem musel přehrát a to už máte krůček k aranžím.
Je to překlep, původně to mělo být "NA TEN DŮCHOD", ale už jsem to nechal být. Grafik by s tím měl strašně práce a takhle je to taky hezký.
TIP!
Časopis 18 - rubriky
Časopis 18 - sekce
DIVADLO
Nejbližší: přijmout změny vyžaduje odvahu
Činoherní klub Praha uvádí v české premiéře divadelní hru NEJBLIŽŠÍ amerického dramatika Joshuy Harmona. Tato celý článek
OPERA/ TANEC
Český hrdina premiéra Farmy v jeskyni
Mezinárodní soubor Farma v jeskyni uvede pohybovou satiru Český hrdina v režii Viliama Dočolomanského. Je o že celý článek
LITERATURA/UMĚNÍ
Festival umění a kreativity ve vzdělávání
Už počtvrté se pedagogové, rodiče, odborná i širší veřejnost či profesionálové z oblasti kultury a umění mohou celý článek